Michal Golda pyta o Prawo cywilne
Dzień dobry,
Zaczynając napomnę, że moja sprawa wybiega w przyszłość.
Dziewiątego stycznia tego roku zakupiłem urządzenie multimedialne tablet.
Dwa dni temu urządzenie uległo awarii systemu. Na ekranie wyświetla się tylko logo producenta urządzenia. Przyciskanie klawiszy regulacji głośności i wł/wył nie powoduje reakcji urządzenia. Po długich, kilku konsultacjach z infolinią producenta w Warszawie, wykonaniu instrukcji konsultantów -tj. kombinacji powyżej opisanych klawiszy, co powodowało otwarcie systemowego menu z opcją przywrócenia ustawień fabrycznych, nie przyniosło spodziewanych skutków. Urządzenie nadal nie działa.
Podłączyłem urządzenie kablem usb do komputera – komputer nie widzi pamięci urządzenia.
Aby zachować GWARANCJĘ Producenta muszę bezproblemowo wysłać urządzenie do serwisu. Taką informację otrzymuję od konsultanta, który następnie zapytany o moje "WSZYSTKIE" dane umieszczone na tym urządzeniu, informuje że serwisanci ( serwis, pomoc techniczna itp.itd) nie ODPOWIADAJĄ ZA DANE z mojego urządzenia.
Co można zrobić, aby nie dopuścić by pewnego dnia w internecie zobaczyć dane z urządzenia?