Agata Żmijewska pyta o Prawo handlowe
Witam,
Moje zapytanie dot. postępowania w przypadku opóźnionego lotu czarterowego.
Mój lot z Hurgady do Warszawy (08.08.2014) został opóźniony o 8 godz. (Była to sytuacja gdy jeden z samolotów czarterowych lecących z Turcji musiał awaryjnie lądować i tym samym reszta połączeń była znacznie opóźniona). Poprzedniego dnia dostałam inf potwierdzająca godz. wylotu z Hurgady, natomiast na miejscu okazało się, że samolotu póki co w ogóle nie ma. Miałam kupiony jedynie bilet, bez pobytu w hotelu. Na lotnisku nie było nikogo z biura, a Ci turyści, którzy przebywali w hotelach zostali poinformowani o opóźnieniu i został zagwarantowany im na ten czas pobyt i wyżywienie. Ja natomiast zostałam na lotnisku sama z dzieckiem. Bilet wykupiłam z Neckermanna i tam też wysłałam pismo reklamacyjne. Powołując się na Rozporządzenie WE 261/2004 domagałam się odszkodowania 400E + 50 E za dodatkowo poniesione koszty za taksówkę, rozmowy telefoniczne, jedzenie i hotel ( ja + małe dziecko