Allegro
Dokonałam zakupu przez portal allegro bramy/rolety do lokalu. Roleta była używana. W rozmowie telefonicznej uzgodniliśmy ze sprzedawcą, że za niewielką dopłatą przetransportuje ja z okolic Poznania do okolic Warszawy na miejsce oraz to, że postara się znaleźć kogoś, kto ja zamontuje. Dokonałam połowy płatności przelewem, czyli zapłaciłam 2500 PLN. Drugie 2500 pln miałam przekazać osobiście. Kiedy chciałam się umówić na docelowe zamontowanie, sprzedawca odmówił montażu, jedynie powiedział, że może przetransportować. Po znalezieniu na miejscu osoby kompetentnej do zamontowania rolety okazało się, że jest to niemożliwe przy obecnej kondygnacji budynku. Brama w dalszym ciągu pozostawała i pozostaje u sprzedawcy. Z przyczyn fizycznych, iż ta brama nie mogła zostać zamontowana, musiałam zrezygnować z zakupu. Jednak sprzedawca nie chce zwrócić mi zaliczki, a chce bym kupiła całą roletę. Co powinnam zrobić, by odzyskać pieniądze?