Witam

Witam,
Opiszę jak mnie jedna firma UBER oszukała.
Wracałem z wakacji, zamówiłem z moją Partnerką taxiu Uber, w Warszawie. Przyjechał Pan, wszystko oka, zawiózł nas na miejsce. Dostałem rachunek 38 zł, wszystko się zgadzało. Po czterech dniach wchodzę na konta bankowe, a tam firma Uber bez żadnego kontaktu e-mail ani ze mną, zabrała mi dodatkowo, tzn. ukradła 49,20 zł. Zabrała te pieniądze po dodatkowe po 3 dniach od przejazdu warszawie. Więc napisałem do nich e-mial dlaczego Państwo zabrali mi pieniądz a oni odpisali, że kierowcy ubrudziłem tapicerkę, ale nic nie ubrudziłem, jak wysiadaliśmy było czystko, mam na to świadka partnerkę. Kierowca który nas wiózł nawet stał dwie minuty tamtym miejscu co nas dostarczył. Nic mnie nie zawołał ” ubrudził mi Pan tapicerkę itp Uber wysłał mi zdjęcie białej plamy, jakby farba czy coś takiego, później napisał, że to guma, tylko my oboje nie żuliśmy gumy. Ukradł mi 50 zł czyszczenie tapicerki, kazałem im odać i złożyłem reklamacje, że jak bym ubrudził tapicerkę to by mnie kierowca zawołał lub zadzwonił. Jak wychodziliśmy było czysto, to mi odpisali ” Kierowca mógł nie chcieć nawiązywać ponownego kontaktu” To kierowca ma fobie społeczną czy jak, to nie powinien by kierowcą. Nie dostałem żadnego rachunku ani faktury na to usługę czyszczenie tapicerki, że tyle to kosztowało, kiedy było czyszczone itp uber nie chce nawet podać nr telefonu do siebie oraz adresu. Zgłosiłem już sprawę do banku na razie jest w toku. Nie wiem co dalej robić, ponieważ nie chcą mi oddać moich pieniędzy, chciałbym ostrzec innych korzystających z tej usługi, ponieważ złodziejstwo powinno się tępić. Mam na wszystkie dowody, poprzez e-mail z konsulatem. Jak odpisują bez szczelnie.
Prosiłbym o kontakt
Z poważaniem

Odpowiedz na to pytanie