Zniszczone mienie
Witam, byłam z mężem i dzieckiem na urlopie wypoczynkowym, wynajmowaliśmy apartament, przed wynajęciem zrobiliśmy rezerwację mailową, gdzie zawarte były wszystkie punkty wynajmu, tzn. koszty, czas pobytu itp., a także to, że nie ma żadnych dodatkowych kosztów wynajmu i dodam, że nie było mowy o żadnym dodatkowym pokrywaniu kosztów o zniszczenie mienia. Moje pytanie brzmi, czy ja muszę zapłacić za prześcieradło, na którym zostało kilka niedopranych plam (tak powiedziała pani, u której wynajęliśmy pokój)?
Bardzo dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam.
1 odp.
Jeśli jest w regulaminie hotelu zapis ze za szkody powstałe z wyniku Goscia pokrywamy opłaty , ale zdanie moje zdzierstwo chyba ze to hotel bez gwiazdek , ale ja pracuję w 3 gwiazdkowym i nie robimy tak banalnych psuniec