Reklamacja Konsumencka
Dzień Dobry.
Podpisałem umowę z pewną siecią komórkową przez telefon, sprawa wyglądała tak, że Pan konsultant zaoferował mi telefon + internet przenośny w supercenie i obiecał mi przez telefon, że przez cały okres trwania umowy ceny się nie zmienią. Dziś przyszedłem do salonu, ponieważ kończy mi się umowa na trzecie urządzenie i Pan konsultant poinformował mnie, że jeżeli nie przedłużę z siecią umowy dalej, to niestety na te dwa urządzenia skończy mi się promocja i już niestety nie będzie tak niska cena, lecz dużo wyższa. Sieć nagrywa wszystkie rozmowy konsultantów z ludźmi, więc można chyba jakoś prawnie zerwać z nimi umowę? Po prostu to jest wprowadzanie w błąd klienta. Chciałbym prosić was o pomoc w przejściu w tym szeregu procedur i nierównej walce z siecią…
Informacja w sieci podała mi adres i kazała kierować wszystkie skargi i zażalenia do nich, niestety nie potrafię sam napisać takiego pisma…