Agata Grynasz pyta o Prawo handlowe
Witam , Synowi na gwiazdkę postanowiłam kupić królika , zamówiłam w sklepie zoologicznym opłaciłam , wybrałam . 24 grudzień odbiór , królika sprzedano pomyłkowo , byłam rozżalona , wzięłam innego . Nie był źle u nas traktowany , na pewno był chory .Królik wczoraj 27 grudnia zdechł . Dziecko przeżyło bardzo, musiałam podać leki na uspokojenie . Widział jak zdychał , powiedziałam dziecku ,że królika tata zawiózł do szpitala. Teraz wyczytałam ,że to nie pierwszy przypadek z tego konkretnego sklepu https://www.facebook.com/Spotted.Bialystok/posts/693050874071391:0 . Czy mogę się domagać zwrotów pieniędzy za królika , lub drugiego królika . Bardzo mi zależy by szybko był nowy królik . Jutro dopiero będzie kierownik sklepu , dzwoniła wczoraj i ich informowałam co dzieje się z królikiem , próbowali mi wmówić ,że go jak przenosiłam to zmarzł , co nie jest nie możliwe . Pozdrawiam i proszę o pomoc .