niedotrzymanie warunków ustnej umowy
Jestem klientem Polsatu Cyfrowego. W trakcie trwania umowy dot. telewizji satelitarnej zwrócił się do mnie telefonicznie pracownik Polsatu z propozycją zmiany warunków umowy (rozszerzenie pakietu programów w nowej cenie na 24 miesiące). Wyraziłem zgodę pod bezwzględnym warunkiem, iż wyłączenie okresowego blokowania tunera dodatkowego (opcja multiroom) będzie nadal utrzymane. Blokowanie zostało wyłączone ok. 1.5 roku wcześniej na moją pisemną prośbę. Pracownik Polsatu zapewnił mnie, że wyłączenie blokowania zostanie nadal utrzymane. Pomimo ustnej umowy włączono blokowanie tunera. Złożyłem reklamację w Departamencie Reklamacji Polsatu, ale nie dość, że nie została ona uznana to treść korespondencji ze strony Polsatu nie odnosi się do opisywanej sytuacji, lecz tylko jest cytatami z ogólnych warunków opcji multiroom. Proszę o rozstrzygnięcie kwestii, czy ustne zapewnienia pracownika instytucji w trakcie ustalania warunków zmiany umowy jest prawnie wiążące. Rozmowa była zarejestrowana przez Polsat.