REKLAMACJA
Witam. Mam pytanie. Zakupiłem bilet na usługę przejazdu Łomża – Warszawa Lotnisko Chopina w firmie „PLUSBUS”. Strona internetowa, jak i sam bilet podaje fałszywy „nieprawdziwy czas przyjazdu” na przystanek końcowy. Różnica wyniosła 0.5 godziny, co spowodowało niemożność odprawienia się na lot do Oslo. Z tego tytułu poniosłem dodatkowe koszty: musiałem kupić ponownie bilet nalot w dniu następnym, jak i wrócić do miejsca zamieszkania, straciłem dzień pracy. Zaznaczyć pragnę, że kierowcy autobusu stwierdzili, że zawsze się tak spóźniają i nie jedna osoba miała już wcześniej tego typu problem, w czasie przejazdu nie było też żadnych zdarzeń losowych. Czy mogę więc ubiegać się na drodze prawnej o jakiekolwiek zadośćuczynienie? Dodam, że firma „PLUSBUS” całkowicie zignorowała zgłoszoną przeze mnie reklamację. Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedź.