Zapytanie o sprawę
Witam, piszę z zapytaniem o sprawę :
Jestem firmą sprzedającą na allegro nowe produkty. Kupujący zakupił towar z najtańszą wysyłką (mam informację, że za najtańsze wysyłki nie biorę odpowiedzialności). Towar wysłałem, co prawda zamiast owinąć raz folią bąbelkową (jak w opisie aukcji) owinąłem zwykłą. Towar został uszkodzony (uszkodzenia są na tyle duże, że nawet bąbelki, by nie pomogły). Kupujący towaru nie odebrał z racji uszkodzenia. Towar wrócił do mnie, kupujący żąda zwrotu pieniędzy. Złożyłem reklamację do kuriera, choć jak pisało w aukcji, nie biorę odpowiedzialności za wysyłki i złożyłem tylko z dobrej woli. Teraz jest pytanie, czy muszę mu zwrócić kwotę zakupu + wysyłki, mimo że np. ubezpieczyciel pocztowy nie wypłaci mi odszkodowania?